Изисквания:
Образование (средно/висше)
Опит на подобна позиция
Добра компютърна грамотност
Описание на длъжността:
Изпълнява задачи свързани със закупуване, доставка, съхранение, отчет и използване на активи, материали и консумативи;
Съставя придружаващите финансови документи, нвентарни карти, актове за въвеждане в употреба, складови разписки, искания и др.;
Контролира качеството на доставените продукти, организира товаро-разтоварните и преносните работи, оформя съпровождащата документация;
Води електронен опис за местонахождението на ДМА и краткотрайни активи;
Участва в провеждането на годишни инвентаризации;
Прави предложения за бракуване или продажба на ненужни активи;
Изпълнява и други възложени задачи, свързани с длъжността.
Други условия:
Сключване на трудов договор на пълно работно време със срок на изпитване 6 месеца;
Възнаграждение: 1250,00лв. - 1800,00лв. в зависимост от професионалния опит и образование.
Допълнителни възнаграждения съобразно извършената допълнителна работа по проекти.
Необходими документи:
1. Заявление
2. Автобиография
3. Диплома за завършено образование
4. Други документи, удостоверяващи професионалната квалификация.
Срок за подаване на документи: 30.11.2025 г.
Документите се подават на адрес: ул. „Акад. Г. Бончев“, бл. 24, ет. 2 - канцелария или на имейли: rdzharova@geology.bas.bg и s_georgiev@geology.bas.bg
За повече информация: тел. +359877623676